Pro laiky spočívá internetové podnikání často jenom v tom, že se pořídí nějaký web, na tom se vyvěsí nějaké nabídky a pak už stačí jenom realizovat zakázky a inkasovat za ně peníze. Ovšem jak každý zkušený člověk potvrdí, není tato představa pravdivá a kompletní. Jistě, bez podnikatelského webu se nikdo z internetových podnikatelů nemůže obejít, jenže takový výtvor je pouze nedílnou součástí všeho, co se k internetovému podnikání vztahuje. Tady je toho totiž potřeba mnohem víc.
Když má někdo svůj podnikatelský web, nemá pochopitelně ještě vůbec jistotu, že si na sebe vydělá. Jeho příjmy tu mohou být nízké a někdy dokonce mohou chybět i docela. A to proto, že skutečnost, že existuje nějaký web, ještě vůbec neznamená, že se o takovém webu také ví. Ve vyhledávačích se totiž jeho odkaz může propadnout i hodně hluboko, případně se do seznamu toho nalézaného internetovými vyhledávači nemusí ani dostat, a protože dnes lidé hledají na internetu právě s využitím vyhledávačů, je logické, že takový web nikdo neobjeví. A najde-li ho přesto někdo, pak jen vyloženě náhodou.
Ovšem náhoda žádného podnikatele neuživí. A když se má s internetovým podnikáním dosáhnout úspěch, je nezbytné postarat se o to, aby byl web internetovými vyhledávači dost dobře hodnocený a díky tomu ideálně nabízený hledající veřejnosti.
A aby se toho dosáhlo, je třeba využít pomoci od SEO agentury, která dokáže upravit web tak, aby byl co nejideálněji odpovídající tomu, co od něj internetové vyhledávače očekávají.
Díky optimalizaci se tedy dá dosahovat vyšší návštěvnost, díky SEO firma jakéhokoliv druhu prospívá a má smysl. Který by jinak kvůli nedostatečné návštěvnosti, a tedy i podnikatelským neúspěchům neměla. A proto by si měli nechat profesionálně optimalizovat svůj web všichni, jimž jde o to, aby se jim s pomocí tohoto dařilo. Jinak to prostě často nejde.