Originální texty vytvořené přímo na míru pro vaše potřeby. Revoluční PR články prošly mnohými úpravami a v dnešní době splňují kritéria, aby odpovídaly dnešním normám a především vysokým nárokům na zpětné odkazy a odpovídaly internetovým vyhledávačům.
Jaký pojem si vysvětlíme jako první?
Jako první Vás zřejmě napadne, co je to vlastně ten PR článek? Kde se vzalo toto slovo a co ve své podstatě znamená? Co si pod ním máme představit? Je to něco, k čemu existuje příručka a používá se to běžně, nebo je to pouze vymyšlené slovo, se kterým se nikde jinde nesetkáte?
Možná Vás napadly podobné otázky, na níž se budeme snažit odpovědět.
Tato slova mají svůj význam i svou konkrétní definici. Původ slova se odvozuje z anglického Public relation neboli vztah s veřejností. Podle těchto slov vzniká také definice. Pr články představují svým významem jakýsi marketingový vztah s veřejností. Můžeme říci, že jsou nástrojem komunikace.
Minulost a budoucnost
V historii byly považovány tyto texty pouze za tiskové zprávy, ale v dnešní době internetu a světa médií se může jednat o jakýkoliv typ internetového textu. Stále však zůstává jeho podstata stejná, jako tomu bylo v minulosti. Texty mají být pro lidi informativní a mají je informovat o různých výrobcích, službách, novinkách a spoustě dalších potřebných, důležitých, ale i komerčních věcech. Jedná se tedy stále o komerční text, psaný pro konkrétní klienty na zakázku, který může ovlivňovat veřejnost.
- I v dnešní době mají texty svá pravidla. My pro vás napíšeme zajímavé a čtivé texty. Délka obsahu je 1800 znaků.
- Zajistíme, aby texty splňovaly veškerá kritéria. Texty již prošly mnohými úpravami. Nyní píšeme takové, které splňují ty nejnáročnější požadavky internetových vyhledávačů. Kvalita zpětných odkazů se zdokonalila a jenom díky tomu můžeme splňovat veškerá očekávání našich klientů.
- Cena 500Kč.